Extrémní kinematografie

141 / květen 2022
Tisk 85 Kč / Online 60 Kč

Extrémní kinematografie

141 / květen 2022
Tisk 85 Kč / Online 60 Kč

Koupit tištěný
Koupit online

Obsah

editorial

Když A.M. Brousil dostal nápad

Jindřiška Bláhová
/

report

Ostrůvek náročného dokumentárního kina / Visions du Réel 2022

Martin Horyna
/

Osamění nelze utéct? / 75. festival v Cannes

Jakub Felcman
/

zoom

Na rozbouřených vlnách satiry / Trojúhelník smutku

Martin Horyna
/

flashback

Radikální poezie ošklivosti / Dům je černý

Andrej Chovanec
/

portrét

Tvůrce Starci prokletý / Ladislav Rychman

Miroslava Papežová
/

rozhovor

Michaël Dudok de Wit / Možná zítra a možná nikdy

Natalia Kozáková
/

kamera-pero

Michaela Pavlátová / K čemu to všechno?

Michaela Pavlátová
/

seriál

Sex, celebrity a video / Pam & Tommy

Šárka Gmiterková

videohra

Intergalaktický opravář v hřejivé české hře / FixFox

Ondřej Trhoň
/

mimo kino

Král šedivý a znavený / The Tragedy of Macbeth

Petra Chaloupková
/

soundtrack

Rehabilitace Cranberries

Jiří Špičák
/

český talent

Síla fiktivních obrazů / Profil Michala Blaško

Jana Koutná

kritika

Mateřství a cenzura / 107 matek

Antonín Tesař
/

Tísňové volání z Českého rozhlasu / Promlčeno

Ondřej Pavlík
/

Člověk člověku medvědovlkem / Seveřan

Jarmila Křenková
/

Jsem jako řeka / Město na řece

Janis Prášil
/

Jak se dělá / Nezanechat stopy

Tomáš Gruntorád
/

téma

Úvod k tématu: Extrémní kinematografie

Lukáš Skupa

Amour fou nejen pro otrlé

Ondřej Pavlík
/

Cinema of Transgression / Sex jako povstání

Bianca Krajčovičová
/

Začalo to polibkem / Historie japonského pinku eiga

Rudolf Schimera
/

Lucifer Valentine / V útrobách vomit gore

Martin Svoboda
/

Mýtus extrémních hororů v současné kinematografii

Antonín Tesař
/