True Crime

145 / únor 2023
Tisk 85 Kč / Online 60 Kč

True Crime

145 / únor 2023
Tisk 85 Kč / Online 60 Kč

Koupit tištěný
Koupit online

Obsah

editorial

Jak hledat nejlepší filmy v éře přetlaku

Antonín Tesař

anketa

Nejlepší filmy roku 2022

glosa

Návrat k normálu? / Filmová distribuce v roce 2022

Aleš Danielis
/

flashback

„Věřil jsem, že je život básní“ /Láska u moře

Petra Melicherová
/

portrét

Něžný vypravěč dětských příběhů / Jiří Hanibal

Kateřina Šramková
/

kamera-pero

Nevadí mi označení „ženský film“, vadí mi jeho konotace

Klára Vlasáková
/

seriál

Nová dobrodružství prasátka Peppy / Bílý lotos 2

Jarmila Křenková
/

televize

Nová dobrodružství prasátka Peppy

videohra

Nesmrtelnost fragmentů / IMMORTALITY

Ondřej Pavlík
/

mimo kino

Jako bychom to už někdy viděli / Bílý šum

Petra Chaloupková
/

soundtrack

Bílý lotos a renesance seriálové znělky

Aneta Martínková
/

kniha

Nešťastné praxe české televizní dokumentaristiky / Rozumět televizi

Jana Jedličková
/

kritika

Krize blízkosti / Blízko

Janis Prášil
/

Osm a půl hodiny subjektivního času / Bardo, falešná kronika několika pravd

Martin Šrajer
/

Vtip, ve kterém se nedá bydlet / Víly z Inisherinu

Tomáš Stejskal
/

Normalizovaný český strach / Oběť

Kamila Dolotina
/

Když se člověk rozbije / Kousek nebe

Tomáš Gruntorád
/

téma

Úvod k tématu: True crime

Lukáš Skupa

Australská kriminální historie Justina Kurzela

Siarhei Samusevich
/

Mezi konceptem a zvnitřněním aneb Jak zdokumentovat masakr

Janis Prášil
/

True crime / Fascinace zločinem jako součást zábavy

Milan Kruml
/

Místo zločinu Česko / Televizní podoby true crime

Jana Jedličková
/

Temným lesem do hlubin / Noirové vraždy v současných severských seriálech

Jana Čížkovská
/