Film a umělá inteligence

151 / únor 2024
Tisk 95 Kč / Online 70 Kč

Film a umělá inteligence

151 / únor 2024
Tisk 95 Kč / Online 70 Kč

Koupit tištěný
Koupit online

Obsah

editorial

Průvodce labyritnem nejlepších filmů roku 2023 / Editorial 151

Jindřiška Bláhová
/

anketa

Anketa / Nejlepší filmy roku 2023

glosa

Ježek v kleci dogmatu / Reakce na rozhovor s Martinem Ježkem

Vojtěch Mašek
/

flashback

Nech je téct, Mauglí, jsou to jen slzy / Gallipoli

Antonín Tesař
/

kamera-pero

Moje dítě má velkou hlavu (a já ho i tak mám ráda)

Greta Stocklassa
/

seriál

Kancelářská apokalypsa / Carol a konec světa

Martin Svoboda
/

videohra

Temný sestup do bunkru / Amnesia: The Bunker

Antonín Tesař
/

mimo kino

Právo těžit ropu / Cobell Energy

Petra Chaloupková
/

soundtrack

Venkovský klavír a hluk ve věži / Chlapec a volavka

Štěpán Šanda
/

kniha

Skryté dědictví českého myšlení o film. střihu / Česká škola střihové skladby

Vítězslav Chovanec
/

kritika

Ezobox čmeláka Vachlera / Tajemství a smysl života

Martin Pleštil
/

Přemoci patriarchát tradicemi / Sestry z kouřové sauny

Ema Fischerová
/

Napoleonský mýtus a estetika trapnosti / Napoleon

Janis Prášil
/

Cesta do terapie / Chlapec a volavka

Dan Krátký
/

Bessonův rozháraný podvraťák / DogMan

Jarmila Křenková
/

téma

Úvod k tématu: Film a umělá inteligence

Lukáš Skupa
/

Od nástrojů k asistentům/ Velká filosofická revoluce

Andrea Slováková
/

Postlidská trilogie Viery Čákanyové

Jan Prášil
/

Televize a umělá inteligence / Obavy a výzvy

Milan Kruml
/

Dlouhá cesta k lidskosti / Filmové archetypy umělé inteligence

Siarhei Samusevich
/

Ve víru živlů / Animace na pokraji technického umění

Veronika Hanáková
/

Konec živých hlasů jako budoucnost dabingu?

Jana Čížkovská
/