 |
Editorial 136 |
#136 |
editorial |
Jindřiška Bláhová |
Sedím na okraji dřevěné sklápěcí sedačky venkovského kina. Moje osmileté nohy se klimbají deset centimetrů nad podlahou, protože na ni ještě nedosáhnu. Oči navrch hlavy upřené na velké plátno... |
|
|
|
 |
Dej mi zpět mé jméno /... |
#136 |
televize |
Jan Bodnár |
Před pár lety uzavřel hyperproduktivní americký showrunner Ryan Murphy se stanicí Netflix největší kontrakt v historii televize. Nicméně jím produkované a napsané série jako satirický Politik,... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Návštěva muzea lásky /... |
#136 |
kritika |
Ondřej Pavlík |
„Moderní architektura nás učí, že podoba budovy má být odvozována od toho, čemu má sloužit. Forma následuje funkci,“ říká mladá historička Undine svému milému Christophovi, jako by mu právě... |
|
 |
|
 |
Stylově spíchnutá... |
#136 |
kritika |
Šárka Gmiterková |
Když Cruella vstoupila do kin v polovině června, záhy získala nelichotivou nálepku nejzbytečnějšího filmu roku. Od origin story jedné z nejvýraznějších antihrdinek, které pod hlavičkou Disney kdy... |
|
 |
Znásilnění, pomsta a... |
#136 |
kritika |
Dan Krátký |
Nadějná mladá žena je velmi důležitý film. Jednou rukou otevírá témata sexuálního násilí na ženách a druhou s přehledem rozkládá pravidla romantických komedií. Ale pro všechno to žánrové... |
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|