 |
|
 |
Oko, které se dívá / 77.... |
#131 |
report |
Anna Kopecká |
U vítězů velkých festivalů můžeme za rozhodnutím poroty vždy najít celou řadu důvodů. Časem se na důvody zapomene a zůstane jen titul v seznamu vítězů. Když se ale snažíme porozumět tomu, co... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Přisprostlé tancování... |
#131 |
kritika |
Antonín Tesař |
Ukazuje se, že dobrý způsob, jak porozumět českým osmdesátým letům, je sledovat osudy luxusních, pololegálních zábavních technologií ze Západu na našem území. Jaroslav Švelch v knize Jak... |
|
 |
Chirurgický řez polskou... |
#131 |
kritika |
Janis Prášil |
Snímek Corpus Christi, nominovaný za Polsko na Oscara, se strefuje hned do několika aktuálních témat. Příběh o falešném knězi poukazuje na zkorumpované instituce, falešné spasitele a zdeformované... |
|
 |
|
 |
|
 |
Křivdy ke kávě / Pravda |
#131 |
kritika |
Jan Kolář |
Při sledování prvního „evropského“ filmu Hirokazu Koreedy nazvaného Pravda, snímku plného hledajících herců a stárnoucích filmových hvězd, do jejichž soustředěné práce na průmyslově... |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|