 |
|
|
|
 |
|
|
|
 |
|
|
|
 |
Společnost podmíněné... |
#128 |
kritika |
Tomáš Gruntorád |
Mladou, festivalově úspěšnou guatemalskou kinematografii proslavuje zejména Jayro Bustamante, který se v debutu Ixcanul i v druhotině Chvění zabývá zhoubným vlivem tradic a slepé víry na identitu a... |
|
 |
|
 |
Modelář aneb... |
#128 |
kritika |
Martin Svoboda |
Po zhlédnutí Modeláře si lze položit otázku, zdali za třicet let nemůže zaujmout pozici, jakou jsme právě přiznali filmu Dědictví aneb Kurvahošigutntág? Transformační komedii Věry Chytilové v... |
|
 |
Tisíc tváří hrdiny /... |
#128 |
kritika |
Dan Krátký |
Clint Eastwood si v posledních letech vybírá režijní projekty, které spojují především dvě roviny – problematizují jednorozměrné podoby amerického hrdinství a současně vyzývají k experimentům... |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
Co dělat, když zazní... |
#128 |
kritika |
Janis Prášil |
Nikoli na hasičský manuál, ale na mysteriózní horor Maják, jenž pojednává o temných zákoutích lidské mysli, odkazuje možná trochu zavádějící název této kritiky. Režisér Robert Eggers se ve... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Úvod k tématu: Clint... |
#128 |
téma |
Lukáš Skupa |
Bezmála sedmdesát let trvá kariéra herce, režiséra, producenta a skladatele Clinta Eastwooda, který letos v květnu oslaví devadesáté narozeniny. Jeho filmografie pokrývá hned několik vývojových etap... |
|
 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|