 |
|
 |
|
|
|
|
|
 |
Dál, jinam, drzeji /... |
#114 |
rozhovor |
Jakub Felcman |
Začínal v roce 1972 jako přehlídka nových zahraničních filmů zakoupených do nizozemské distribuce a dnes mu na festivalové scéně patří pozice významné mezinárodní akce zaměřené na nové mladé... |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
Hororové placebo / To |
#114 |
kritika |
Jarmila Křenková |
Pro americký horor po 11. září je příznačná fascinace osmdesátými léty, jež se projevuje nostalgií po reaganovské éře prosperity, kdy se v duchu hesla „mír skrze sílu“ jevily všechny hrozby... |
|
 |
Láska mezi kapkami... |
#114 |
kritika |
Ivo Michalík |
Před osmadvaceti lety zazářila Ildikó Enyedi v Cannes se svou prvotinou Mé 20. století. Dostala za ni tehdy Zlatou kameru za nejlepší debut. V souvislosti s jejím nejnovějším snímkem se však zdá... |
|
 |
Melancholie mediálního... |
#114 |
kritika |
Ondřej Pavlík |
Na rozdíl od předchozího filmu Denise Villeneuva zatím nenapsali David Bordwell a Kristin Thompson o snímku Blade Runner 2049 na svém blogu ani řádku. Zdá se, že pro to mají důvod. Pokračování... |
|
 |
Válka hrou / Chlapi... |
#114 |
kritika |
Tomáš Gruntorád |
Celovečerní hraný debut bosenského režiséra Alena Drljeviće Chlapi nepláčou měl být původně dokumentárním záznamem průběhu terapeutického worskshopu pro veterány jugoslávského konfliktu, mezi... |
|
|
|
 |
Hraní, teorie, umění /... |
#114 |
kniha |
Antonín Tesař |
Počítačové hry v současnosti patří mezi média či popkulturní druhy, které jsou určitou komunitou veřejně činných osob emancipovány či etablovány na úroveň uměleckých disciplín. Podobné... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|