 |
Stopy trvalosti /... |
#54 |
glosa |
Jan Křipač |
Ironická shoda smrti Michelangela Antonioniho a Ingmara Bergmana ve stejný den, 30. července, v sobě nese půvab určité neodbytné symboliky: s jejich odchodem se uzavírá nejen jejich dílo, ale –... |
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Daniela Kuhnová / Televizní... |
#53 |
téma |
Kamil Fila |
Daniela Kuhnová (1973) pracovala v HBO, ČNTS, TV3 (1998–2000), ČT (2000–2004) a na Primě (2004–2007) v oblasti televizního self-promotion. O svých zkušenostech z různých stanic si s námi povídala... |
|
|
|
 |
Václav Klaus uvádí...... |
#53 |
glosa |
Zdeněk Holý |
Už to bude skoro rok, kdy dokument spojený se jménem bývalého amerického viceprezidenta Alberta Gora Nepříjemná pravda vstoupil do našich kin. Chtěli jsme tento dokument recenzovat, ale ukázalo se, že... |
|
|
|
|
|
|
|
 |
Chris Marker |
#53 |
profil |
Kamila Boháčková |
„Text nemůže komentovat obrazy více, než mohou obrazy ilustrovat text.
Jde o dvě série sekvencí, které se pochopitelně setkávají a kynou na sebe, ale bylo by zbytečné a unavující pokoušet se je... |
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
Medvídek / Není důležité... |
#53 |
kritika |
Zdeněk Holý |
Tragikomické ladění se stalo účelovým kompromisem českého filmu. Odráží se v něm rozličné požadavky od zájmů televizních producentů k všeobecným českým představám o tom, co je kultura a... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
Editorial č.52 |
#52 |
editorial |
Kamil Fila |
V každém čísle Cinepuru se snažíme být tak aktuální, jak nám to jenom
dvouměsíční periodicita umožňuje. Nutně musíme ztrácet na deníky,
týdeníky a měsíčníky,... |
|
 |
|
|
|
 |
"Uvnitř",... |
#52 |
téma |
Jakub Kučera |
Filmový obraz se znenadání přetrhne a hoří; kamera v plynulém pohybu
vystoupí ze světa fikce a odhalí v záběru filmový štáb; pohled „postavy”
se upře přímo do... |
|
|
|