|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
35 panáků rumu /... |
#64 |
kritika |
Antonín Tesař |
Nový snímek Claire Denisové se vydává cestou důsledné civilnosti. Výsek ze života otce a dcery, kteří sdílejí společnou domácnost v současné Francii, je složen výhradně z každodenních výjevů... |
|
|
|
 |
Stáhni mě do pekla / Když... |
#64 |
kritika |
Kamil Fila |
Návrat Sama Raimiho od vysokorozpočtových komiksů k nízkorozpočtovému hororu znamená jisté završení jedné tendence v Hollywoodu – dávat příležitost autorům, kteří za sebou mají malou, ale... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Editorial č.63 |
#63 |
editorial |
Kamil Fila |
Omíláním slova krize v médiích se v našich myslích uchytí krize jako univerzální odpověď na všechno. Něco nejde dobře, může za to všeobecná krize, lhostejno, zda (aktuální) ekonomická či... |
|
|
|
 |
Hollywoodská romantická... |
#63 |
téma |
Jakub Kučera |
„How can all these things happen to just one person?“(profesor Huxley, Leopardí žena)
Romantická komedie je žánr, který klame tělem. Na první pohled se vyznačuje velmi předvídatelnou strukturou (boy... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Filmy z análů / Co... |
#63 |
glosa |
Antonín Tesař |
Na zlatožlutém filmovém kotouči usazeném v ptačím hnízdě se za zvuku slepičího zakvokání uvelebí zadnice hlavního hosta letošního Febiofestu Wima Wenderse. Kamera poodjede pryč a postupně nám... |
|
|
|
|
|
 |
Ve věži ze slonoviny / Nad... |
#63 |
glosa |
Zdeněk Holý |
Nechci být nevděčný k oboru, který jsem vystudoval, ale často se ptám, k čemu je dobrý. Ptám se na to především, když do Cinepuru přispívají studenti filmových věd a jejich písemný projev je... |
|
|
|
|
|
 |
Kijoši Kurosawa |
#63 |
profil |
Tomáš Stejskal |
„Sledujete-li určitý motiv, můžete omylem skončit u motivu odlišného. A i když neuděláte chybu, motiv se přirozeně promění. Upřímně říkám, že nikdy nemůžete jednoduše vzít motivy a... |
|