 |
|
|
|
|
|
 |
Indiana Jones... / a... |
#58 |
kritika |
Radomír D. Kokeš |
Pocit, že série o Indianu Jonesovi tvoří jeden kontinuální celek, je iluze daná opakováním a rozvíjením povrchových podobností typu kostýmu hlavního hrdiny (klobouk, bič) a jeho strachu z hadů.... |
|
|
|
|
|
 |
U mě dobrý |
#58 |
minikritika |
Oto Horák |
Po snímcích Horem pádem a Medvídek, v nichž (si) Jan Hřebejk a jeho tým dokazují společensko-kritickou angažovanost a „řeší“ problémy, U mě dobrý znamená určitý návrat ke zdrojům původní... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Téma: Současný... |
#57 |
téma |
Kamil Fila |
V případě, že se tématem čísla stane národní kinematografie, by spojnicí mezi jednotlivými příspěvky mohlo být téma národnosti – reprezentace určité identity. Zdá se však, že jihokorejský... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Kombinatorika žánrů a... |
#57 |
téma |
Jiří Flígl |
Termín hanryu neboli korejská vlna trefně označuje smršť jihokorejské popkultury, která se na přelomu tisíciletí přehnala přes asijská teritoria a dosáhla až na Západ. Jev ojedinělý svou... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Malickovo bloudění Novým... |
#57 |
zoom |
David Rychta |
Nový svět Terrence Malicka, zřejmě nejslabší film ve filmografii svého tvůrce, se dostal na plátna českých kin až díky Projektu 100 – a zaslouženě, protože pokud už někam Malickův nejnovější... |
|
|
|
 |
Útěk do divočiny /... |
#57 |
kritika |
Jan Kolář |
Závěrečná sekvence v pořadí čtvrtého filmu Seana Penna – v níž se objeví mj. detail nepřirozeně vytřeštěného oka Emila Hirsche, z něhož vytéká glycerínová slza – připomíná svojí... |
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|