|
|
|
|
 |
Žena ve vodě / Jak... |
#47 |
kritika |
Helena Bendová |
Už počátek filmu jasně naznačuje, jakým směrem se bude Žena ve vodě, nový snímek M. Night Shyamalana, ubírat: po kresleném úvodu nastolujícím celkový pohádkový rámec filmu následuje dlouhý a... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Dobrou noc a hodně štěstí... |
#44 |
kritika |
Karel Och |
I ve svém druhém filmu se George Clooney coby režisér vrací do teritoria,
které zcela ovládlo jeho dětství, do televizního studia. Díky otci
Nickovi, moderátorovi televizních zpráv, mohl... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Zdroj / Konečne u zdroje |
#44 |
kritika |
Tomáš Marvan |
Přestože je Zdroj Martina Marečka (podíl na scénáři Martin Skalský)
jedním z výstupů projektu Auto*mat, který otevírá diskusi o automobilismu
ve městě, o ježdění v autech film není.... |
|
|
|
|
|