Cinepur / Časopis pro moderní cinefily

Něžný vypravěč dětských příběhů / Jiří Hanibal

portrét / český film / Kateřina Šrámková / 21. 2. 2023

Přečteno 169x

Článek vyšel v časopise Cinepur #145, únor 2023.

Toto číslo Cinepuru si můžete objednat v obchodě.

Sdílejte na Facebook.com

Vytisknout článek

Ohodnoťte článek

Zatím nikdo nehodnotil.

Hodnocení na škále 0-5, vyšší číslo představuje lepší skóre.


komentáře

    přepište kód:

POSLEDNÍ ČÍSLO

Cinepur #146

#146

duben 2023



DALŠÍ Z RUBRIKY portrét

Nakonec Japonec / Ozu mezi Východem a Západem

Nuri Bilge Ceylan / Krajina v polospánku

Na hraně reality / Animace Ariho Folmana

Lucifer Valentine - V útrobách vomit gore

Komplikovaný vztah Kennetha Branagha a ideálu autorství

Takaši Miike / Autor bez domova

Filmy Hirokazu Koreedy / Mezi Ozuem a dokumentem

Andrea Arnold / Anatomie ztráty


DALŠÍ Z RUBRIKY český film

Hora dokumentární / Lucie Králová

Proměnit svůj první film v první film na světě

Kentusácká vlna / Spiknutí holčičích hoven

„Všechno v mých filmech se stalo“ / Bára Anna Stejskalová

Piargy / Magický realismus ve Slovenském štátě

Nevadí mi označení „ženský film“, vadí mi jeho konotace

Distribuce 2022 / Návrat k normálu?

KaprKód / Dialog s mrtvým


RUBRIKY

anketa (33) / český film (119) / český talent (39) / cinepur choice (33) / editorial (121) / fenomén (83) / festival (117) / flashback (19) / fragment (18) / glosa (244) / kamera-pero (18) / kauza (1) / kniha (134) / kritika (1126) / mimo kino (194) / novinka (829) / pojem (36) / portrét (54) / profil (101) / reflexe (27) / report (152) / rozhovor (187) / scénář (4) / soundtrack (90) / téma (1042) / televize (140) / událost týdne (294) / videohra (85) / web (46) / zoom (174)

Cinepur #145 Tento článek vyšel v časopise Cinepur #145, únor 2023

Z obsahu tištěného čísla:

Bílý šum / Jako bychom to už někdy viděli (Petra Chaloupková, mimo kino)

Nevadí mi označení „ženský film“, vadí mi jeho konotace (Klára Vlasáková, kamera-pero)

Momentální fascinace a králičí nory / Editorial 145 (Antonín Tesař, editorial)

Když se člověk rozbije / Kousek nebe (Tomáš Gruntorád, kritika)

Místo zločinu Česko / Televizní podoby true crime (Jana Jedličková, téma)

Nesmrtelnost fragmentů / IMMORTALITY (Ondřej Pavlík, videohra)

+ více...