Cinepur / Časopis pro moderní cinefily

Zábavný – punkový, ale málo / Seriál Pistol a jeho hudba

soundtrack / kritika / Jiří Špičák / 20. 12. 2022

Přečteno 553x

Článek vyšel v časopise Cinepur #144, prosinec 2022.

Toto číslo Cinepuru si můžete objednat v obchodě.

Sdílejte na Facebook.com

Vytisknout článek

Ohodnoťte článek

Zatím nikdo nehodnotil.

Hodnocení na škále 0-5, vyšší číslo představuje lepší skóre.


komentáře

    přepište kód:

POSLEDNÍ ČÍSLO

Cinepur #148

#148

srpen 2023



DALŠÍ Z RUBRIKY soundtrack

Duše jazzu a elektroniky / Duše

Call Me By Your Name / Hledání lásky Sufjana Stevense

The Knick / Víc než chirurgicky chladná elektronika

Rozhovor s Nicem Fidencem / Skladatel ve stínu koltu

Grand Theft Auto V / Vypečený čabáty lidi to chálujou brrap!

Metamorphosis Křižníku Potěmkin


DALŠÍ Z RUBRIKY kritika

Hranice klimatického hraní / Terra Nil

Zuřím, tedy jsem / Beef

Anatomie pádu / Spravedlnost, manželství a jeden pád z okna

KVIFF: Brutální vedro svědí a pálí jako nezhojená rána

KVIFF: Defraudanti se vtipně zpronevěřují normám žánru i práce

KVIFF: Karlovarský Toni Erdmann odbourává zábrany i bránici

KVIFF: Blažiny lekce uštědřují divákům pořádný monokl

KVIFF: Alegorická detektivka Úsvit není ani ryba, ani rak


POSLEDNÍ ČLÁNKY AUTORA

Duše jazzu a elektroniky / Duše

Call Me By Your Name / Hledání lásky Sufjana Stevense

The Knick / Víc než chirurgicky chladná elektronika


RUBRIKY

anketa (33) / český film (119) / český talent (39) / cinepur choice (33) / editorial (122) / fenomén (84) / festival (124) / flashback (20) / fragment (18) / glosa (244) / kamera-pero (18) / kauza (1) / kniha (135) / kritika (1135) / mimo kino (195) / novinka (835) / pojem (36) / portrét (55) / profil (102) / reflexe (27) / report (152) / rozhovor (188) / scénář (4) / soundtrack (91) / téma (1048) / televize (141) / událost týdne (296) / videohra (86) / web (46) / zoom (175)

Cinepur #144 Tento článek vyšel v časopise Cinepur #144, prosinec 2022

Z obsahu tištěného čísla:

Utama / Mezi domovem a sopkou (David Čeněk, kamera-pero)

Nejenom Eso / Fenomén česko-slovenských televizních hitparád (Miroslava Papežová, televize)

Úvod k tématu Devadesátky (Lukáš Skupa, téma)

Tahle země není pro demokracii / TraumaZone (Petra Chaloupková, mimo kino)

Znamení doby / Kolaps a apokalypsa v kinematografii devadesátých let (Antonín Tesař, téma)

Návraty kamarádů do deště / Pokračování normalizačních trháků po roce 1989 (Jaroslav Pinkas, téma)

+ více...