Cinepur / Časopis pro moderní cinefily
Přečteno 289x
Článek vyšel v časopise Cinepur #141, květen 2022.
Toto číslo Cinepuru si můžete objednat v obchodě.
Ohodnoťte článek
Zatím nikdo nehodnotil.
Hodnocení na škále 0-5, vyšší číslo představuje lepší skóre.
DALŠÍ Z RUBRIKY
Argentinu i Batmana nabídne letošní Noir Film Festival
Přišla v noci i do Litoměřic, festval zahájí zjevení letošní sezony
Festival v Litoměřicích bude překračovat hranice
Na LFŠ přijedou Lav Diaz i Rajko Grlić
Kvíření po česku / Queer motivy ve službách „normálnosti“
Třeseme se Standou Pekárkem / Volha jako konvenční prestižní televize
RUBRIKY
anketa (33) / český film (119) / český talent (39) / cinepur choice (33) / editorial (122) / fenomén (84) / festival (124) / flashback (20) / fragment (18) / glosa (244) / kamera-pero (18) / kauza (1) / kniha (135) / kritika (1135) / mimo kino (195) / novinka (835) / pojem (36) / portrét (55) / profil (102) / reflexe (27) / report (152) / rozhovor (188) / scénář (4) / soundtrack (91) / téma (1048) / televize (141) / událost týdne (296) / videohra (86) / web (46) / zoom (175)
Tento článek vyšel v časopise Cinepur #141, květen 2022
Z obsahu tištěného čísla:
Michaela Pavlátová: K čemu to všechno? (Michaela Pavlátová, kamera-pero)
Editorial 141 (Jindřiška Bláhová, editorial)
Osamění nelze utéct? / 75. festival v Cannes (Jakub Felcman, report)
Michal Blaško: Síla fiktivních obrazů (Jana Koutná, profil)
Dům je černý: Radikální poezie ošklivosti (Andrej Chovanec, flashback)
The Tragedy of Macbeth - Král šedivý a znavený (Petra Chaloupková, mimo kino)