Cinepur / Časopis pro moderní cinefily
Lucifer Valentine - V útrobách vomit gore
téma / portrét: Extrémní kinematografie / Martin Svoboda / 20. 6. 2022
Přečteno 45x
Článek vyšel v časopise Cinepur #141, květen 2022.
Toto číslo Cinepuru si můžete objednat v obchodě.
Ohodnoťte článek
Zatím nikdo nehodnotil.
Hodnocení na škále 0-5, vyšší číslo představuje lepší skóre.
DALŠÍ Z RUBRIKY téma
Současná česká animace po velkém nadechnutí
Úvod k tématu: Film a ekologie
Úvod k tématu: Česká detektivka
Z bodu nula na západ od Bukurešti / Vznik a vývoj rumunské nové vlny
DALŠÍ Z RUBRIKY portrét
Komplikovaný vztah Kennetha Branagha a ideálu autorství
Takaši Miike / Autor bez domova
Filmy Hirokazu Koreedy / Mezi Ozuem a dokumentem
Andrea Arnold / Anatomie ztráty
Quentin Tarantino, Nespoutaný Django a italský western
Wes Anderson / Melancholik v hračkářství
Optikou nihilisty / Obrazy těla a mysli ve filmech Gaspara Noého
POSLEDNÍ ČLÁNKY AUTORA
Komplikovaný vztah Kennetha Branagha a ideálu autorství
Záhada výchovy / Každá minuta života
Proč se nepochlubit / FAMUFEST
RUBRIKY
anketa (31) / český film (116) / český talent (37) / cinepur choice (33) / editorial (116) / fenomén (83) / festival (113) / flashback (14) / fragment (18) / glosa (243) / kamera-pero (13) / kauza (1) / kniha (131) / kritika (1095) / mimo kino (190) / novinka (817) / pojem (36) / portrét (49) / profil (99) / reflexe (27) / report (146) / rozhovor (183) / scénář (4) / soundtrack (85) / téma (1013) / televize (130) / událost týdne (285) / videohra (81) / web (44) / zoom (171)
Tento článek vyšel v časopise Cinepur #141, květen 2022
Z obsahu tištěného čísla:
Trojúhelník smutku: Na rozbouřených vlnách satiry (Martin Horyna, zoom)
Michaela Pavlátová: K čemu to všechno? (Michaela Pavlátová, kamera-pero)
Začalo to polibkem: Historie japonského pinku eiga (Rudolf Schimera, téma)
Osamění nelze utéct? / 75. festival v Cannes (Jakub Felcman, report)
Nezanechat stopy - Jak se dělá (Tomáš Gruntorád, kritika)
Město na řece - Jsem jako řeka (Janis Prášil, kritika)