Cinepur / Časopis pro moderní cinefily
Přečteno 1174x
Článek vyšel v časopise Cinepur #127, únor 2020.
Ohodnoťte článek
Zatím nikdo nehodnotil.
Hodnocení na škále 0-5, vyšší číslo představuje lepší skóre.
DALŠÍ ČLÁNKY
DALŠÍ Z RUBRIKY téma
Extrémní kinematografie - úvod k tématu
Současná česká animace po velkém nadechnutí
Úvod k tématu: Film a ekologie
Úvod k tématu: Česká detektivka
Z bodu nula na západ od Bukurešti / Vznik a vývoj rumunské nové vlny
DALŠÍ Z RUBRIKY anketa
Anketa / Nejlepší filmy roku 2022
Nejlepší filmy roku 2021 podle čtenářů Cinepuru
POSLEDNÍ ČLÁNKY AUTORA
RUBRIKY
anketa (33) / český film (119) / český talent (39) / cinepur choice (33) / editorial (120) / fenomén (83) / festival (117) / flashback (18) / fragment (18) / glosa (244) / kamera-pero (17) / kauza (1) / kniha (133) / kritika (1122) / mimo kino (193) / novinka (825) / pojem (36) / portrét (53) / profil (100) / reflexe (27) / report (150) / rozhovor (187) / scénář (4) / soundtrack (89) / téma (1035) / televize (139) / událost týdne (292) / videohra (84) / web (46) / zoom (174)
Tento článek vyšel v časopise Cinepur #127, únor 2020
Z obsahu tištěného čísla:
Výmešky maskovaných akademiků / Brak jako gimmick (Jan Kolář, kniha)
Nikdo tomu nerozumí! / Ivan Passer (Jakub Felcman, Ondřej Provazník, rozhovor)
Milostný dopis svobodě / Portrét dívky v plamenech (Šárka Gmiterková, kritika)
Hoří, mí vlastníci / Vlastníci (Ondřej Pavlík, kritika)
Úvod k tématu: Film po sametu (Lukáš Skupa, téma)
Tak dej groš, Zaklínači (Jiří Špičák, soundtrack)