Cinepur / Časopis pro moderní cinefily
Přečteno 364x
Článek vyšel v časopise Cinepur #127, únor 2020.
Toto číslo Cinepuru si můžete objednat v obchodě.
Ohodnoťte článek
Zatím nikdo nehodnotil.
Hodnocení na škále 0-5, vyšší číslo představuje lepší skóre.
POSLEDNÍ ČÍSLO

#133
únor 2021
DALŠÍ ČLÁNKY
DALŠÍ Z RUBRIKY anketa
Jak se daří debutantům ve střední Evropě?
Viděno devíti / Tarantinova filmografie pod drobnohledem
Televize v přerodu / Anketa o českém televizním prostředí a tvorbě
FAMU v běhu času / Portrét školy v paměti absolventů
POSLEDNÍ ČLÁNKY AUTORA
RUBRIKY
anketa (27) / český film (107) / český talent (34) / cinepur choice (33) / editorial (107) / fenomén (73) / festival (96) / flashback (7) / fragment (18) / glosa (214) / horizont (29) / hudba (24) / kamera-pero (4) / kauza (33) / kniha (126) / kritika (996) / mimo kino (165) / nekrolog (1) / novinka (792) / objev (2) / pojem (36) / portrét (19) / profil (112) / reflexe (25) / report (120) / rozhovor (170) / scénář (4) / soundtrack (53) / téma (960) / televize (114) / událost týdne (268) / videohra (70) / web (42) / zoom (165)
Tento článek vyšel v časopise Cinepur #127, únor 2020
Z obsahu tištěného čísla:
Nemanželské etudy single generace / Karel, já a ty (Petra Chaloupková, kritika)
Zmutovaná soap opera / Mutazione (Ondřej Trhoň, videohra)
Evropský divák v úzkých / IDFA (Martin Horyna, report)
Tam někde ve filmu je pravda / Slitování (Jakub Felcman, kritika)
Zeitgeist podle Ireny Pavláskové (Petra Chaloupková, téma)
Hoří, mí vlastníci / Vlastníci (Ondřej Pavlík, kritika)