Konec vesmírného programu / Mass Effect: Andromeda

8. 8. 2017 / Jan Švelch
videohra
Placený

Nový začátek pro Mass Effect se stal zároveň jeho nečekaným, i když pouze dočasným koncem.  Poté, co se populární sci-fi série v roce 2013 rozloučila se svou dvojjedinou ikonou – veliteli Shepardem a Shepardovou –, slibovala Andromeda čerstvý začátek v zatím neprozkoumané galaxii daleko od událostí původní trilogie. Ambiciózní plán se však nepodařilo naplnit. Čtvrtý díl jinak oceňované počítačové hry si tak budou fanoušci pamatovat jako odstrašující příklad toho, jak rychle lze přijít o reputaci v herním průmyslu.

Pro mnoho lidí byla Andromeda zklamáním ještě předtím, než vyšla. Předplatitelé služby EA Access si totiž mohli pět dní před oficiálním vydáním vyzkoušet úvodní část hry. Během inkriminovaného březnového víkendu ale internet zaplavily memy, které si utahovaly z nemotorných animací. Především mimika postav byla na první pohled rušivá, nerealistická a několik let pozadu, co se týče kvality technického zpracování. Andromedě nepomohlo ani to, že prvních pět až deset hodin patří mezi ty nejslabší části celé hry, a to včetně těch nejhorších dialogů, jaké v novém Mass Effectu uslyšíte. Úvod by měl za normálních okolností hráče uhranout a vtáhnout jej do...

Zpět

Přečtěte si celý článek

Tento článek je zamčený.
Přečíst si jej můžete po zakoupení daného čísla časopisu.

Koupit časopis

Máte číslo už zakoupené? Přihlaste se.

Přihlásit se

Sdílet článek

Článek vyšel v čísle

České filmové obrození?

112 / srpen 2017
Více