Cinepur / Časopis pro moderní cinefily

Béčka pro nové milénium / Produkce společnosti The Asylum

téma: Okraje kinematografie / Antonín Tesař / 6. 4. 2017

Americká nezávislá společnost The Asylum začínala v roce 1997 jako jedna z desítek malých firem, které plnily regály videopůjčoven a sloty televizních programů nízkorozpočtovými spotřebními filmy populárních žánrů. Její zakladatelé, producenti David Michael Latt a David Rimawi, ovšem brzy zjistili, že přesycený trh jim moc příležitostí nenabízí. Jejich tuctové horory Scarecrow (2002), Ďábelské oči (Evil Eyes, 2004) nebo Cesta upírů (Way of the Vampire, 2005) dokonale zapadly mezi produkcí desítek stejně profilovaných firem. Od roku 2005 ale Latt a Rimawi vytvářejí své firmě image, jež ji posunula z naprosto periferní pozice v rámci filmového průmyslu ke statusu značky, která používá vlastní bezostyšný oportunismus a fušerství jako úspěšnou marketingovou strategii.

Tento článek není k dispozici online. Můžete si jej přečíst v tištěném čísle Cinepuru.

Cinepur #110

Článek vyšel v časopise Cinepur #110, duben 2017.

V tomto čísle mimo jiné najdete... Procházky virtuální přírodou / Firewatch (Michal Böhm, videohra) • Obyčejný žal / Místo u moře (Martin Šrajer, kritika) • Úvod k tématu 110: Okraje kinematografie (Lukáš Skupa, téma) • Osamělá pouť perverzním rájem / Stát pevně (Tomáš Stejskal, kritika) • Mezery identity / Moonlight (Ondřej Pavlík, kritika) • Svastiky, sex a násilí / Italské nacisploatace (Jiří Blažek, téma) • a další.

Obsah čísla / Koupit

POSLEDNÍ ČÍSLO

Cinepur #112

#112

srpen 2017



DALŠÍ ČLÁNKY


DALŠÍ Z RUBRIKY téma

Úvod k tématu 110: Okraje kinematografie

Úvod: Film a hudba

Cool televize / Generace X a Y v kontextu proměn televizního vysílání

Vykročit mimo střední proud / Metody alternativní distribuce dokumentárních filmů

Dokumenty na maloměstě / Několik příkladů ze současné praxe jednosálových kin

Jak chutná pendrek s mexickou omáčkou / Co říká nativní reklama o Netflixu a HBO

Jak prodat film? Anketa s filmovými distributory a producenty

Úvod: Jak prodat film


DALŠÍ Z RUBRIKY

Jia Zhangke připravuje svůj zatím nejambicióznější film

V Locarnu vyhrál čínský dokument o ženě s Alzheimerem

Zprávy z Netflixu: Bratři Coenové přichází, Disney odchází

Divák platí, aby přijímal / Rozhovor s Bertrandem Bonellem

Ghost in the Shell / Neodpustitelný upgrade

The Get Down / První selhání Netflixu

Twin Peaks / Vytěžování minulosti a narušování času

Poetizace krutosti / Sibiřský deník


POSLEDNÍ ČLÁNKY AUTORA

Patnáct tipů z programu Karlových Varů

Scorseseho zabřednutí do křesťanské bažiny / Mlčení

Wes Anderson / Melancholik v hračkářství

Červená želva / Sen o globálním jazyku

Lichožrouti / Každá ponožka se počítá


RUBRIKY

anketa (22) / český film (64) / český talent (32) / blu-ray (12) / cinepur choice (34) / dvd (118) / editorial (86) / fenomén (66) / festival (53) / fragment (18) / glosa (209) / horizont (29) / hudba (24) / kauza (33) / kniha (108) / komiks (9) / kritika (694) / minikritika (112) / nekrolog (1) / novinka (578) / objev (3) / pojem (36) / portrét (4) / profil (94) / reflexe (24) / report (92) / rozhovor (149) / scénář (4) / soundtrack (32) / téma (825) / televize (80) / tisková zpráva (1) / událost týdne (183) / video (2) / videoart (16) / videohra (50) / web (38) / zoom (147)