Cinepur / Časopis pro moderní cinefily

Béčka pro nové milénium / Produkce společnosti The Asylum

téma: Okraje kinematografie / Antonín Tesař / 6. 4. 2017

Americká nezávislá společnost The Asylum začínala v roce 1997 jako jedna z desítek malých firem, které plnily regály videopůjčoven a sloty televizních programů nízkorozpočtovými spotřebními filmy populárních žánrů. Její zakladatelé, producenti David Michael Latt a David Rimawi, ovšem brzy zjistili, že přesycený trh jim moc příležitostí nenabízí. Jejich tuctové horory Scarecrow (2002), Ďábelské oči (Evil Eyes, 2004) nebo Cesta upírů (Way of the Vampire, 2005) dokonale zapadly mezi produkcí desítek stejně profilovaných firem. Od roku 2005 ale Latt a Rimawi vytvářejí své firmě image, jež ji posunula z naprosto periferní pozice v rámci filmového průmyslu ke statusu značky, která používá vlastní bezostyšný oportunismus a fušerství jako úspěšnou marketingovou strategii.

Tento článek není k dispozici online. Můžete si jej přečíst v tištěném čísle Cinepuru.

Cinepur #110

Článek vyšel v časopise Cinepur #110, duben 2017.

V tomto čísle mimo jiné najdete... O čistotě duše & kvalitě masa / Berlinale 2017 (Aleš Stuchlý, report) • Tvorba emocionálních krajin / Květa Přibylová (Kamila Boháčková, profil) • Pohádky o evropském filmu / Rok 2016 v české distribuci (Aleš Danielis, glosa) • Svastiky, sex a násilí / Italské nacisploatace (Jiří Blažek, téma) • Úvod k tématu 110: Okraje kinematografie (Lukáš Skupa, téma) • Google Earth a fotogeničnost špíny / Lion (Ivo Michalík, kritika) • a další.

Obsah čísla / Koupit

POSLEDNÍ ČÍSLO

Cinepur #110

#110

duben 2017



DALŠÍ ČLÁNKY


DALŠÍ Z RUBRIKY téma

Úvod: Film a hudba

Cool televize / Generace X a Y v kontextu proměn televizního vysílání

Vykročit mimo střední proud / Metody alternativní distribuce dokumentárních filmů

Dokumenty na maloměstě / Několik příkladů ze současné praxe jednosálových kin

Jak chutná pendrek s mexickou omáčkou / Co říká nativní reklama o Netflixu a HBO

Jak prodat film? Anketa s filmovými distributory a producenty

Úvod: Jak prodat film

Kritikové a filmaři o kritice


DALŠÍ Z RUBRIKY

Osamělá pouť perverzním rájem / Stát pevně

Člověk bestie / Rozpolcený

Bergman se vrací. Vznikne dokument i film z jeho ostrova Fårö

Legenda o konci klasického princeznovského světa / Odvážná Vaiana

Autor filmu Kaili blues připravuje drama o tajemné ženě

Mezery identity / Moonlight

Festival v Cannes kvůli Netflixu změní soutěžní pravidla

Na Anifilmu zvítězil francouzsko-kanadský film Louise na pobřeží


POSLEDNÍ ČLÁNKY AUTORA

Wes Anderson / Melancholik v hračkářství

Červená želva / Sen o globálním jazyku

Lichožrouti / Každá ponožka se počítá

Vlk z Královských Vinohrad / O Němcovi a hostech

Nikdy nejsme sami / V pasti a v panoptiku


RUBRIKY

anketa (22) / český film (62) / český talent (32) / blu-ray (12) / cinepur choice (34) / dvd (116) / editorial (84) / fenomén (65) / festival (46) / fragment (18) / glosa (209) / horizont (29) / hudba (24) / kauza (33) / kniha (108) / komiks (9) / kritika (677) / minikritika (112) / nekrolog (1) / novinka (551) / objev (3) / pojem (36) / portrét (2) / profil (91) / reflexe (24) / report (89) / rozhovor (147) / scénář (4) / soundtrack (30) / téma (814) / televize (77) / tisková zpráva (1) / událost týdne (174) / video (2) / videoart (16) / videohra (48) / web (36) / zoom (146)