Druhá sezóna Narcos: Trailer láká na střelbu, akci, výbuchy

21. 7. 2016
televize
"Druhou sezónu, nebo kulku!" vyhrožovali Netflixu loni v létě nedočkaví fanoušci seriálu Narcos. Přivlastnili si tak slavnou hlášku Pabla Escobara "Plata o plomo!" ("Stříbro, nebo olovo!"), kterou nejslavnější drogový baron v podání Wagnera Moury několikrát používá i v první desetidílné řadě. Čekání už je skoro u konce, další várku epizod akčního seriálového dokudramatu zpřístupní Netflix 2. září tohoto roku. A dnes zveřejněný trailer ukazuje, že konflikt mezi protidrogovými agenty a jihoamerickými gangstery se ještě přiostří.

Autoři seriálu, režisér José Padilha a scénáristé Chris Brancato a Carlo Bernard, nechali první řadu Narcos šalamounsky nezauvřenou, s Escobarem stále na útěku. Udělali si tak prostor pro další sérii, kde hon na Escobara podle všeho mohutně vygraduje. Z ukázky je zřejmé, že Netflix se chce pochlubit pořadem, který svými "production values" připomíná vysokorozpočtový akční film. Oproti minulému roku, kdy se trailery k Narcos soustředily hlavně na představení postav, a dokonce obsahovaly nezvykle velkou porci faktografických informací, letošnímu prvnímu spotu dominují ohromující výbuchy a záběry z přestřelek.

Narcos by si ale i tak měl uchovat kvality, kterými zaujal diváky a televizní kritiky už před rokem. Seriál se především pokoušel demytizovat kontroverzní postavu Pabla Escobara, kterého si řada lidí představuje jako démonickou figuru. Dokudrama Netflixu jej ale ukazuje jako rozporuplného člověka, který byl sice na jednu stranu nemilosrdný a brutální, ale zároveň mnoho ze svého pohádkového bohatství investoval zpět do kolumbijské ekonomiky. A současně ti, kteří by měli stát na té správně straně zákona, si v seriálu nepočínají zrovna čistě.

Pro Padilhu je Narcos prvním z řady projektů, které chce v budoucnu realizovat ve spolupráci s Netflixem. Dalším bude šestidílná série Jet Wash o aktuálním politickém skandálu, který se v Brazílii točí kolem státní ropné společnosti Petrobras. Jak se režisér nechal slyšet v rozhovoru pro magazín Screen, natáčení filmů pro hollywoodská studia jej momentálně vůbec neláká. Vznik akčního snímku Robocop byl pro něj traumatickou zkušeností, během které musel neustále, často neúspěšně hájit svůj autorský pohled na film. Internetová televize mu prý naopak poskytuje tvůrčí svobody dostatek.

Zpět

Sdílet článek