Cinepur / Časopis pro moderní cinefily

Rozhovor s Jean-Charlesem Huem / Guerilla jako režijní přístup

rozhovor / Jakub Felcman / 28. 9. 2015

Nejdřív ho neznal nikdo. A když ho někdo znal, platil u něj spíš za podivína a trochu blázna, protože žil v maringotkách s „bílými cikány“, jak se kočovnickému rodu Jenišů říká (tzv. korektněji by bylo „se světskými“), a dokumentoval jejich život. Nebo to tak aspoň Jean-Charles Hue tvrdil. Od roku 2000 natáčel krátké filmy, které však uváděl spíše v galeriích. Do kin se dostal až jeho dokument z tijuansko-kalifornských hranic Carne viva (2009).

Tento článek není k dispozici online. Můžete si jej přečíst v tištěném čísle Cinepuru.

Cinepur #101

Článek vyšel v časopise Cinepur #101, září 2015.

V tomto čísle mimo jiné najdete... Rozhovor s Jean-Charlesem Huem / Guerilla jako režijní přístup (Jakub Felcman, rozhovor) • Temný případ II. / Ven z plochého kruhu (Kamila Dolotina, televize) • 21. Sarajevo Film Festival / Jihovýchodní přísliby (Vítězslav Chovanec, report) • Stalker v krizi středního věku / Zóna (Jaromír Blažejovský, kniha) • Schmitke / Za devatero krušnými horami (Tomáš Stejskal, kritika) • Slow West / Jak byl počat Západ (Ondřej Pavlík, kritika) • a další.

Obsah čísla / Koupit

POSLEDNÍ ČÍSLO

Cinepur #114

#114

prosinec 2017



DALŠÍ ČLÁNKY


DALŠÍ Z RUBRIKY rozhovor

Divák platí, aby přijímal / Rozhovor s Bertrandem Bonellem

Morálka v rukou diváka / Rozhovor s Tomem Kalinem

Nechat postavy zmizet / Rozhovor s Alexem Rossem Perrym

Nádherné manipulace smyslů / Rozhovor s Toddem Haynesem

Rozhovor s dokumentaristou a filmovým kurátorem Ču Ž’-kchunem / Nechodit naráz dvěma cestami

Rozhovor o stavu režie na FAMU / Jako by nám ujel vlak

Sochání (v) Cannes / Rozhovor s koordinátorem Cannes Classics Geraldem Duchaussoyem

Joe D’Amato / Nikdy jsem nepochopil, jaký typ hard-core filmů publikum chce


DALŠÍ Z RUBRIKY

Válka hrou / Chlapi nepláčou

Nejvíc nominací na Zlaté glóby získala romance Tvar vody

Pokračování seriálu Sedmilhářky bude režírovat Andrea Arnold

Berlinale zahájí animovaný Psí ostrov Wese Andersona

Editorial 114: Visegrádská animace

Loutka stále žije! / Příklady z české a polské animace

Oči kočky, úsměv pantera / Smyslnost, melancholie a úzkost v soudobé maďarské animaci

Polsko: Na hraně emocí i žánrů


POSLEDNÍ ČLÁNKY AUTORA

Portréty v umírajících očích / 70. Festival del film Locarno

Počátek obrození Uber festivalu / 70. MFF v Cannes 2017

Sochání (v) Cannes / Rozhovor s koordinátorem Cannes Classics Geraldem Duchaussoyem

Kameraman Lukáš Milota / Příznaky mistrovství

Cannes 2015 / The World is Ours for the Taking


RUBRIKY

anketa (22) / český film (71) / český talent (33) / blu-ray (12) / cinepur choice (34) / dvd (120) / editorial (88) / fenomén (67) / festival (56) / fragment (18) / glosa (209) / horizont (29) / hudba (24) / kauza (33) / kniha (110) / komiks (10) / kritika (713) / minikritika (112) / nekrolog (1) / novinka (613) / objev (3) / pojem (36) / portrét (5) / profil (96) / reflexe (24) / report (95) / rozhovor (151) / scénář (4) / soundtrack (35) / téma (836) / televize (85) / tisková zpráva (1) / událost týdne (193) / video (2) / videoart (16) / videohra (52) / web (40) / zoom (149)