I Česku se kreativní průmysly vyplatí

29. 1. 2012 / Eva Žáková
glosa
Placený

V poslední době je věnována značná pozornost takzvaným kulturním a kreativním průmyslům. Důvod zájmu o oblasti, mezi které se řadí reklama, design, architektura, videohry, TV a rozhlas, knihy a tisk, film, hudba, trh s výtvarným uměním, scénická umění a další, je jednoduchý. Ukázalo se, že tyto oblasti, kromě toho, že přispívají ke zkvalitnění a zpříjemnění života a kultivaci společnosti, se také značnou měrou podílejí na ekonomickém růstu a zaměstnanosti a především rostou rychleji než ostatní hospodářská odvětví.

Zpět

Přečtěte si celý článek

Tento článek je zamčený.
Přečíst si jej můžete po zakoupení daného čísla časopisu.

Koupit časopis

Máte číslo už zakoupené? Přihlaste se.

Přihlásit se

Sdílet článek

Článek vyšel v čísle

Filmové dětství

79 / leden 2012
Více